Public relations w Internecie

Podstawowe informacje o pracy

Ilość stron: 13
Rodzaj pracy: Zaliczeniowa

Cena za dostęp do pracy: 25 zł

Opis pracy

Praca opisuje rolę public relations. Public relations obejmują przede wszystkim kontakty z prasą, ale także z producentami towarów i odbiorcami internetowego serwisu informacyjnego lub sklepu internetowego. Ich ważną częścią jest zbieranie i analizowanie informacji o danym przedsięwzięciu internetowym, które ukazują się w gazetach, radiu, telewizji i w Internecie, a także w miarę możliwości w dokumentach takich jak raporty finansowe lub rynkowe oraz w książkach o Internecie.

Dobre public relations mogą zastąpić reklamę; ukazanie się artykułu o danej stronie internetowej jest często cenniejsze niż całostronnicowa jej reklama w tym samym piśmie. Jednak zabiegi public relations nie przyniosą żadnego efektu, jeśli sama strona nie będzie interesująca, a informacje prasowe o niej nie będą ciekawie przygotowane i nie dotrą do właściwego adresata.

Większość przedsięwzięć internetowych nie docenia public relations, podobnie jak szerzej marketingu. Zwykle nie znajduje na nie czasu albo nie potrafi prowadzić takich działań. Interesujące projekty, dobrze przygotowane merytorycznie, mogą przez to przejść niezauważone lub nie cieszyć się taką popularnością na jaką zasługują.

Dostęp do pracy

Dostęp do pracy to możliwość wglądu w kompletną treść pracy za pośrednictwem naszej strony internetowej przez okres 2 tygodni, bez możliwości zapisu, wydruku lub skopiowania treści pracy.

Koszt dostępu do pracy to 25 zł.

Podobne prace

Budowa strategii public relations w przedsiębiorstwie
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 59

Marketing, public relations i reklama w przedsiębiorstwie
Rodzaj pracy: Artykuł naukowy | Stron: 95

Zarządzanie wizerunkiem firmy na podstawie wybranych przedsiębiorstw
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 59