Marketing usług ubezpieczeniowych
Podstawowe informacje o pracy
Ilość stron: 63
Rodzaj pracy: Magisterska
Identyfikator pracy: 280
Cena za dostęp do pracy: 25 zł (zamów)
Opis pracy
Praca omawia dotychczasowy rozwój i obecny stan rynku ubezpieczeniowego w Polsce, który jest związany z całokształtem zachodzących w ostatnich latach zmian systemu gospodarczego oraz społeczno-politycznego.
Opisano etapy procesu formułowania strategii marketingowej. Zawarto charakterystykę strategii marketingowej, proces jej formowania, tworzenia, a także opis podstawowych narzędzi marketingowych.
Opisano przełożenie koncepcji marketingowej na rynek ubezpieczeń – od pojęcia usługi ubezpieczeniowej, poprzez istotę marketingu usług ubezpieczeniowych, a skończywszy na strategiach marketingowych w dziedzinie usług ubezpieczeniowych.
Scharakteryzowano firmę Amplico Life i prowadzona przez nią działalność ubezpieczeniową na polskim rynku.
Praca zawiera komplet przypisów wskazujących numery stron w wykorzystanej literaturze.
Podobne prace
Strategia marketingowa firmy (na przykładzie)
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 51
Kreowanie wizerunku miasta na przykładzie miasta X
Rodzaj pracy: Magisterska | Stron: 92
Działalność marketingowa na przykładzie wybranego banku
Rodzaj pracy: Magisterska | Stron: 96