licznik
 Prace Magisterskie ON-LINE

rozliczenia linki
wykaz prac


Start

Pisanie prac

Baza danych prac

Współpraca

Regulamin

Kontakt




PRACA: 287

INFORMACJA

Temat pracy:
Reklama w internecie


Cena za dostęp do pracy: 25

Szybka realizacja zamówienia !

 
Ilość stron: 115
Rodzaj pracy: Magisterska
Identyfikator pracy: 287
Cena za dostęp do pracy: 25

Treść pracy:

       Celem pracy jest próba uchwycenia i ukazania sedna portalowego biznesu.

   Â Â Â W pierwszej części pracy przedstawiono podstawowe pojęcia związane a promocją i reklamą. W drugiej części pracy przedstawiono specyfikę reklamy w internetowej - czym różni się od reklamy w innych mediach. W części trzeciej opisano to, co stanowi podstawę funkcjonowania każdego internetowego przedsiębiorstwa a więc użytkowników Internetu. Na podstawie badań przeprowadzonych przez różne instytucje starano się odtworzyć dokładny obraz polskich Internautów- kim są (płeć ,wiek , wykształcenie) , dlaczego , po co i jak często korzystają z Internetu, jaki jest stosunek polskich Internautów do reklamy wirtualnej i poszczególnych jej form. Ostatnia część pracy poświęcona jest polskim portalom ogólnym.


ZAMÓW DOSTĘP DO PRACY