Reklama w internecie

Podstawowe informacje o pracy

Ilość stron: 115
Rodzaj pracy: Magisterska

Cena za dostęp do pracy: 25 zł

Opis pracy

Celem pracy jest próba uchwycenia i ukazania sedna portalowego biznesu.

W pierwszej części pracy przedstawiono podstawowe pojęcia związane a promocją i reklamą. W drugiej części pracy przedstawiono specyfikę reklamy w internetowej - czym różni się od reklamy w innych mediach. W części trzeciej opisano to, co stanowi podstawę funkcjonowania każdego internetowego przedsiębiorstwa a więc użytkowników Internetu. Na podstawie badań przeprowadzonych przez różne instytucje starano się odtworzyć dokładny obraz polskich Internautów- kim są (płeć ,wiek , wykształcenie) , dlaczego , po co i jak często korzystają z Internetu, jaki jest stosunek polskich Internautów do reklamy wirtualnej i poszczególnych jej form. Ostatnia część pracy poświęcona jest polskim portalom ogólnym.

Dostęp do pracy

Dostęp do pracy to możliwość wglądu w kompletną treść pracy za pośrednictwem naszej strony internetowej przez okres 2 tygodni, bez możliwości zapisu, wydruku lub skopiowania treści pracy.

Koszt dostępu do pracy to 25 zł.

Podobne prace

Skuteczność reklamy internetowej
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 52

Marketing w internecie
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 50

Promocja internetowa na przykładzie zimowych ofert turystycznych last minute
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 43