licznik
 Prace Magisterskie ON-LINE

rozliczenia linki
wykaz prac


Start

Pisanie prac

Baza danych prac

Współpraca

Regulamin

Kontakt




PRACA: 63

INFORMACJA

Temat pracy:
Etapy przygotowania kampanii promocyjnej przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek


Cena za dostęp do pracy: 25

Cena zakupu pracy: 59

 
Ilość stron: 17
Rodzaj pracy: Zaliczeniowa
Identyfikator pracy: 63
Cena za dostęp do pracy: 25
Cena zakupu pracy: 59

Treść pracy:

       Praca opisuje wszystkie etapy związane z przygotowaniem kampanii promocyjnej, która ma promować nowy produkt, który pojawia się na rynku. Do etapów tych należą: ustalenie celów promocji, dobór narzędzi promocji, tworzenie programu promocji, testowanie programu, wdrażanie i kontrola programu oraz ocena rezultatów promocji.


ZAMÓW DOSTĘP DO PRACY


Tą pracę możesz kupić w formacie MS Word
i korzystać z niej jako materiału w domu !
Cena takiej usługi wynosi: 59
W tym celu napisz na adres podany w sekcji kontakt.