licznik
 Prace Magisterskie ON-LINE

rozliczenia linki
wykaz prac


Start

Pisanie prac

Baza danych prac

Współpraca

Regulamin

Kontakt




PRACA: 84

INFORMACJA

Temat pracy:
Zarządzanie wizerunkiem firmy na podstawie wybranych przedsiębiorstw


Cena za dostęp do pracy: 25

Cena zakupu pracy: 169

 
Ilość stron: 59
Rodzaj pracy: Licencjacka
Identyfikator pracy: 84
Cena za dostęp do pracy: 25
Cena zakupu pracy: 169

Treść pracy:

    Rozwój wiedzy i rozwiązań z zakresu marketingu i zarządzania, jak również coraz częstsze stosowanie rozwiązań stanowiących elementy tej wiedzy przez przedsiębiorstwa działające na rynku, skłania kolejne firmy do wykorzystania tych rozwiązań w prowadzonej działalności. Skuteczność przemyślanych działań z zakresu marketingu i zarządzania jest na tyle wysoka, że przedsiębiorstwa nie wykorzystujące tej wiedzy nie mogą z powodzeniem konkurować z tymi podmiotami, które ją wykorzystują.

   Jednym z elementów marketingu są działania z zakresu promocji i reklamy, będące w ostatnich latach podstawowym narzędziem wspierającym działalność przedsiębiorstw. Obok tych narzędzi wykształciło się jeszcze jedno, którego zadaniem jest wspieranie pozostałych działań, a ostatnio coraz częściej mówi się o znacznie większej jego skuteczności. Narzędziem tym jest public relations, umożliwiający budowanie wizerunku przedsiębiorstwa w otoczeniu.

   Możliwe jest wyróżnienie dziedzin, w których public relations jest narzędziem szczególnie przydatnym, znacznie bardziej, niż w pozostałych dziedzinach. Przykładami może tu być działalność dużych biur podróży, w których wizerunek i opinia funkcjonująca w otoczeniu, jest czynnikiem warunkującym wielkość dochodów, a często wręcz możliwość funkcjonowania.

   Celem niniejszej pracy jest przedstawienie teoretycznych aspektów problematyki związanej z systemem komunikacji przedsiębiorstwa i działaniami public relations, jak również odniesienie tych zagadnień do branży turystycznej w oparciu o wybrane przedsiębiorstwa w tej branży działające.

   Pierwszy rozdział pracy precyzuje aspekty związane z nowoczesnym systemem komunikacji i jego znaczeniem w ramach działania przedsiębiorstwa. Przedstawiono podstawowe narzędzia komunikacji wykorzystywane w ramach takiego systemu, oraz przedstawiono szczególne znaczenie promocji w przypadku firm usługowych.

   Drugi rozdział pracy odnosi się do charakterystyki podstawowych działań public relations. Przybliżono istotę działań przedmiotowego zakresu i przedstawiono różnice między działaniami reklamowymi, a działaniami public relations. Określono również na czym polegają działania omawianego zakresu skierowane na zewnątrz i do wewnątrz przedsiębiorstwa, określanych jako public relations wewnętrzny i zewnętrzny. Omówiono również podstawowe elementy składowe zaliczane do dziedziny public relations, do których zalicza się corporate identity, publicity, sponsoring, lobbying, zarządzanie sytuacją kryzysową i wydawnictwa własne, zarówno w ujęciu wewnętrznym, jak i zewnętrznym.

   Rozdział trzeci zawiera charakterystykę wybranych przedsiębiorstw działających w konkretnej branży.

   Rozdział czwarty obejmuje analizę i ocenę działań public relations prowadzonych przez przedstawione firmy. Podstawą do przeprowadzonej analizy i oceny jest ankieta zrealizowana wśród kadry menadżerskiej tych przedsiębiorstw.


ZAMÓW DOSTĘP DO PRACY


Tą pracę możesz kupić w formacie MS Word
i korzystać z niej jako materiału w domu !
Cena takiej usługi wynosi: 169
W tym celu napisz na adres podany w sekcji kontakt.