Budowa strategii public relations w przedsiębiorstwie

Podstawowe informacje o pracy

Ilość stron: 59
Rodzaj pracy: Licencjacka

Cena za dostęp do pracy: 25 zł
Cena zakupu pracy: 99 zł

Opis pracy

Praca skupia się na problematyce strategii public relations w przedsiębiorstwie. Materiał składa się z czterech rozdziałów.

W pierwszym rozdziale skupiono się na pojęciu public relations. Przedstawiono definicję public relations, rolę public relations w nowoczesnej firmie oraz uregulowania prawne związane z omawianym zakresem. Skupiono się również na kodeksach etycznych public relations, czyli w szczególności były to Kodeks Etyki PSPR, Karta Rzymska, Kodeks Europejski i Kodeks Międzynarodowy.

Drugi rozdział pracy skupia się na przedstawieniu podstawowych założeń związanych z public relations. Nawiązano tu do psychologicznych aspektów wywierania wpływu na otoczenie, komunikowanie się firmy z grupami otoczenia, jak również na zakresie działań Public Relations.

Trzeci rozdział pracy skupia się na zasadach organizacji działań pr. Nawiązano do miejsca public relations w ramach struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, opisano sposób prowadzenia badań wstępnych, jak również metod określania otoczenia firmy.

Czwarty rozdział pracy skupia się na opisaniu problematyki tworzenia programu public relations. Nawiązano do elementów programu i koncepcji tworzenia dobrej opinii o firmie w jej otoczeniu zewnętrznym. Opisano techniki tworzenia tożsamości firmy. Nawiązano do różnic między wizerunkiem i tożsamością firmy, opisano system identyfikacji wizualnej, jak również skupiono się na wewnętrznym public relations, czyli oddziaływaniu na pracowników. Skupiono się także na technikach komunikacji wewnętrznej. Rozdział traktuje również o media relations i imprezach firmowych.

Dostęp do pracy

Dostęp do pracy to możliwość wglądu w kompletną treść pracy za pośrednictwem naszej strony internetowej przez okres 2 tygodni, bez możliwości zapisu, wydruku lub skopiowania treści pracy.

Koszt dostępu do pracy to 25 zł.

Zakup pracy

Kupując tę pracę otrzymasz ją w całości w formacie DOC i będziesz mógł korzystać z niej w domu bez ograniczeń czasowych.

Koszt zakupu pracy to 99 zł.

Podobne prace

Marketing, public relations i reklama w przedsiębiorstwie
Rodzaj pracy: Artykuł naukowy | Stron: 95

Zarządzanie wizerunkiem firmy na podstawie wybranych przedsiębiorstw
Rodzaj pracy: Licencjacka | Stron: 59

Public relations w Internecie
Rodzaj pracy: Zaliczeniowa | Stron: 13